Alla inlägg under september 2007

Av Gabriella - 17 september 2007 23:33

Du är inte trasig, Du behöver inte fixas.

Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar

Nej dom vill få ditt självförtroende att svikta, så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra.

Vägen till lycka kommer aldrig vara sick sack, man hittar mera fel och börjar sjunka som i kvicksand.

Så när dom säger vi ska titta, och härma våra förebilder svarar jag dom vilka.

Jag ser inga på tv jag ser inga i riksdan, dom säljer livet så det är inte dit vi siktar, vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar!

Med människan ska man ALDRIG mixtra!


Du är inte trasig ,

Behöver inte fixas,

När priset går upp kommer själen gå ner,

Du är inte trasig,

Behöver inte fixas,

Du kan sluta leta det finns inga fel!!


Du och jag tittar nog i olika speglar, för jag förstår inte vad du menar, annars måste dina speglar va skeva för smala tinga värkar bli breda!?

Ja men jag vet det e inte konstigt att man tvekar ingen kan fly när idealen bara ekar, kraven finns där vart man än vänder!

Att du inte skulle duga är signalerna dom sänder Modetidningarna bara sprider trender, som inte passar människan så folk mår sämre.

Ändå undrar alla vad det är som händer när vissa väljer svälten!?


Vad snackar dom om!?


Jag stöttar dig min vän min älskade vän! big up, you go girl!

Ovido - Quiz & Flashcards