Alla inlägg under februari 2008

Av Gabriella - 10 februari 2008 00:37

NU sitter jag i Sisselas hak och kollar på en classiker!


Vad är det som händer? vad gör du r du död?


hehe nej jag är inte det!

jag lever och är glad för det hehe jobbar och står i men måte tyvär gå ner på halv tid nu pga mitt knä, så nu är det 50% och träning som gäller, 22 år och kan inte jobba heltid vad händer? hehe


är skapligt less för att jag får nyheter från usa att snön vräker ned, kul för er, trågigt för mig! men om jag har turen med mig så kanske kommer en resa till usa att införskaffas! vet inte står och velar på på usa eller wien.


men stolt som man är varför ska jag åka till wien ominte han kan ta sig till sverige!? kan du svara på det? lite splittrad är jag över den situationen. såna saker som bara du kan komma med kloka svar på!


saknar dig så otroligt och att jag inte kan ringa dig blir jag galen över eller att jag inte kan åka till bergsgatan!!!! aaaah!!! hehe


din mah bebbi!!!



puss puss

Skapa flashcards