Alla inlägg den 15 november 2008

Av Gabriella - 15 november 2008 13:00

Stränderna är vackra så här års, nästan vackrare än i varma sommardagar.

Det ligger som en dimma med sårbarhet och ensamhet över dem.

Lugnt låter sig vattnet smeka stränder som nu sakta börjar frysa till is.


en vit skönhet kommer snart och täcker en annan skönhet, naturen gör sig  redo för vintern och froster börjar bäddar in träden.


Du frå mig att vara mig själv, när jag är med dig är jag den jag är, det är hemligt, ingen får veta.

Jag vill vara som jag är när jag är med dig fast i alla situationer.


vi ses och du går. jag vet aldrig när jag får se dig igen, jag vill ge dig så mycket kärlek, men jag måste styra dem.

du gör något med mig som ingen annan kan göra.


Detta är en uppenbarelse!


jag ska ta hand om vår vänskar jag ska bära den som om det vore en lite skadad fågel.


"För dig, göra jag det tusengånger om"


Jag är ärlig när jag säger så, jag är i choktillstång, jag kan inte sätta orden på pappret.


Jag överlämnar mig till dig och du målar mig med färg jag är lycklig skrattar och gråter, allt blir så vackert.


Du hjälper mig att hitta mig själv, en person som jag tycker om, en person som jag vill lära känna, en person jag är stolt över.



Tack för all tid du väljer att ge mig av dig!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards