Direktlänk till inlägg 12 februari 2007

Shopoholic

Av Gabriella - 12 februari 2007 16:43

Nu är jag i Österrike och har hittat en dator med internet, allt är kanoon bra vi bor litet men det duger än sa länge! Hoppas pa att hitta nagot bättre framöver.I dag hadde jag min andra dag med min grupp, som jag har den här veckan, Engelska skolungdomar fran 14 till 17.Flickorna fokuserar hela tiden pa sin makeup och grabbarna försöker sätta mig pa plats, men när vi skulle raila och hoppa lite sa van jag nog respekten tillbaka ;)österrike är kanoon och det är väldigt fint här I Kaprun med en lite a som riner igenom stan, pa onsdag ska jag ta hela min "klass" till Zell am zee vilket ska bli en upplevelse eftersom jag inte har koll pa det stället.Snart ska Anna och Frida komma hit, Jag ska klippa Frida och dom bjuder pa mat, tonfisk och hmm ja tonfisk hehe det är bra, da haller jag i pengarna. Dom har sa fina saker här skulle kunna güra av med en hel del pengar, kom fram till att jag är nog shopoholic, inte ett bra ställe att försöka bli av med den bördan.Hopass ni har det bra allesammen, jag ska lägga in lite bilder snart sa ni far se hur jag har det här.Sjur: Sa fort jag fixat mitt Österrikiska numer ringer jag ;)Mor o Far: hoppas ni har det bra hemma och se till att fixa en resa hit sa kan ni fa aka med en av världens bästa skidlärare för tillfället!//Gabbi

 
 
Ingen bild

Annette

20 februari 2007 09:51

Vi kommer Gabbi! Nu har vi varit och vä'rmt upp oss i Åre och kollat VM. Men sugen på mer skidor, syn att pappas knän bara är sissidär. Var försiktig med telefon för räkningen har kommit. AJLAVJO mammam

 
Ingen bild

Mamman

21 februari 2007 10:36

20 grader kallt och ett underbart vinterväder blå himmel. Ja helt helt underbart. Nu får ni snart besök, Anna blir väl överlycklig. Hoppar det går bra med dom bortklemade engelska ungdomarna. PÖZZZZZZZ

 
Ingen bild

Annette

26 februari 2007 17:35

Jag skriver å skriver, varför syns det aldrig???? Jag längtar å längtar det syns inte det heller??? Mamman

 
Ingen bild

Majust

27 februari 2007 19:01

Skabblarn!! När kommer du hem och tar en runda med mig? :P Men du verka ju ha skoj iaf... De är bra.. ;) Höres!!! U

 
Ingen bild

Annette

5 mars 2007 10:46

Hur ofta gör du kommentarer da???? Inte så ofta.... är det svårt att komma åt datore??? Mamman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella - 20 november 2008 13:47

Nu är det fem dagar sen vi träffades och jag hör inget...   Det är yrväder i åre, nu bäddas allt in, nu täcks det av dess vita guld, det som göra att så många människor anländer hit.   Jag har drabbats av hals ont passande för min tripp till umeå! Mi...

Av Gabriella - 15 november 2008 13:00

Stränderna är vackra så här års, nästan vackrare än i varma sommardagar. Det ligger som en dimma med sårbarhet och ensamhet över dem. Lugnt låter sig vattnet smeka stränder som nu sakta börjar frysa till is.   en vit skönhet kommer snart och täcker e...

Av Gabriella - 10 februari 2008 00:37

NU sitter jag i Sisselas hak och kollar på en classiker!   Vad är det som händer? vad gör du r du död?   hehe nej jag är inte det! jag lever och är glad för det hehe jobbar och står i men måte tyvär gå ner på halv tid nu pga mitt knä, så nu är det 5...

Av Gabriella - 5 november 2007 11:33

Nu har jag flyttat till Åre! Bor just nu med Fredrik i Tegefjäll, skönt att bo en bit utanför själva byn, men blir jobbigt att cykla nu. I dag när jag cykla in så låg frosten fortfarande kvar på vägen vilket var lite läskigt. Helgen har varit lugn ja...

Av Gabriella - 17 september 2007 23:33

Du är inte trasig, Du behöver inte fixas. Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar Nej dom vill få ditt självförtroende att svikta, så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra. Vägen till lycka kommer aldrig vara sick sack, man hittar m...

Ovido - Quiz & Flashcards