Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Gabriella - 29 mars 2007 15:06

Nu har jag varit i Wien i snart en vecka, det är med blandade kännslor jag lämnar detta land, det ska bli helt underbart att komme hem och träffa familj vänner och framföralt Hilda! Men samtidigt kommer det vara tragist att lämna nya vänner som man inte vet när man kommer att träffa igen, med nästa all säkerhet kommer jag att atervända till österrike men hur när vart vet jag inte ennu!Vi ska aka bil nästa vinter!Vad väntar här näst, nu flyger jag hem till sundsvall i morgon ca 07:10 kommer att fira pask med stora tjocka släkten villket jag längtar sa mycket efter, har inte träffat mina kusiner pa väldigt länge, det enda jag har är nagra fa bilder och Linas underbara röst sjungandes i mina öron, sen blir det Sälen men skolan för att avlägga steg fyra där ni maste halla tummarna för mig och mitt knä, -------> OPERATION! aaa vad jag behöver den nu! i morgon kommer jag lägga upp lite nya bilder, vet jag har varit avikande pa den fronten men snart kommer det med all säkerhet!Kramar fran Gabbi som badar i Kärlekens röda vin!

Ovido - Quiz & Flashcards