Alla inlägg den 5 januari 2007

Av Gabriella - 5 januari 2007 00:39

Vakna, åka till sjukhus, fick ett knäskydd, åka hem, äta, in till stan, fixa massa saker inför resan, blev klar, åkte hem, åt mat, in till stan, fika med Puppe Larsson, skvaller, skvaller ;), hem igen, packa klart, sitter här!Vilket hetsigt liv man har!?Har nästan blivit tokig nu för att jag är kvar här hemma, man "säckar" till när man har kära mor som lagar mat åt en, pappsen fixar och donar för mig... osv.! Bortskämd det är vad jag är!(Det enda jag får ha med mig till Italy är 15 kg rygga och två par skidor.... grahhh hur ska jag klara detta?) Vem ska laga mat åt mig!?Vem ska säga att jag sitter uppe för sent på kvällarna och att jag vänder på mitt dygn? Mammi å Pappi, Kärlek till er!Dra till Orsa i morrn och ska hämta lite pryttlar jag glömt, sen hälsa på PÖKAN, sjukt skönt att se pjukarna innan man dra... sen blir det inte förens i vår!!! Men Gud i himelen, vilka stories jag ska ha med mig då grabbar!Om jag inte berättar allt här dvs!// GabbiHur kunde det går så fel Micke?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards