Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Gabriella - 17 januari 2007 16:34

TJO!Jag har det alldeles alldeles underbart!I dag var det stralande sol och inte ett moln pa himlen!Konfido kursen ar slut nu och nu vantar tva veckor med friakning! sen borjar steg 3. I gar fick Andreas min larare besok av tva grabbar som jobbar i Verbies skidskola, om allt gar att ordna och fixa sa aker jag nog dit, kortar ner tiden i Kaprun och sen vidare till "pappas" stalle, blir du avis? jag har tyvar inte akt ner i var dalgang annu, Algna, det ar lite for lite sno for det nu.Idag pa formiddagen akte vi hala ganget ca 20 prsoner och hadde lite PF, vi akte och kaka lunch hogst upp vid dubbelliften, vet ni vart det ar kansek ma, pa och yster?vi har aven tillvarkat lite hopp nedanfor "varan" resturang. Italienarna blir helt galna och skriker hylningar som bramisebvo och exelente! hur det nu stavas =)Nu tankte jag lagga upp lite bilder av mina trevliga dagar som jag har haft!Massor med karlek till alla mina nara och kara!// Gabbi

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards