Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Gabriella - 24 januari 2007 17:39

Antligen kommer snon =)Jag tappa min skida i snon i dag, det tog min en helvtimme att hitta den, forstar ni da ett det ar mycket sno?Det ar obeskrivligt vackert har i Champoluc nu!Det har snoat konstant sen i gar pa eftermiddagen och det haller pa fortfarande, det har komit sa dar en halv meter.Det var svart att halla tillbaka tararna av lycka i dag!Har aven traffat ett par norskar har, ett harligt gang pa 4 st grabbar, sa igar sa blev jaq tvingad till att aka telemark det var grymt kul, men blev lite frustrerad nar jag inte kunde pumpa puder som dom andra, sa i dag blev det mina egna skidor, i morgon har jag hyrt ett par skidor som ar lite bredare far vi se om det ar sa stor skilnad som alla sager, jag hoppas pa att inte bli sald for det har jag inte rad med.Just nu sitter jag pa afterskin pa pachamamma, dricker en kall ol och njuter av att vara har i alperna med mina gamla som nya vanner, kanna varken i bena och bara langta till nasta dag med midjedjupa ak!hoppas ni har det bra dar hemma saknar er! (Lite iaf)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards